אומנות התכשיטים עם פרסונליזציה: שמרו על האהובים שלכם, קרובים לליבכם.

אהבה, משפחה וידידות הם אבני היסוד של חיים מספקים. קשרים מיוחדים הם הבסיס לזיכרונות היקרים ומתוקים שלנו. איזו דרך טובה יותר יש לחגוג את הקשרים המיוחדים מאשר עם תכשיטים עם פרסונליזציה. משמע, תכשיטים עם הטאץ הפרסונאלי שלכם. 


בואו לגלות את עולם התכשיטים מותאמים אישית עם ערך סנטימנטלי עמוק במיוחד. אצלינו במגל, מאמינים בכוחם של פריטים מותאמים אישית השומרים על יקירכם קרוב ללבכם ומסמלים את הקשרים הנצחיים שאתם חולקים. 


בפוסט זה, נחקור את אומנות אותם התכשיטים ונציג כמה מיצירות הכי לבביות שלנו שמייצגות בצורה יפה את מהות האהבה, המשפחה והחברות.


הכירי את שרשרת מעגל החיים

בשבילי, שרשרת מעגל החיים מעצימה את תחושת הנצחיות של אהבה ושל משפחתיות. השרשרת מהווה ביטוי עמוק לקשרים הבלתי ניתנים לניתוק בין בני משפחה. ניתן לחרוט עד 4 שמות ובכך תנעדי את שמותיהם של אהובייך הנצחיים על צווארך בכל יום. 

השרשרת זמינה בציפוי זהב 18 קארט ובכסף 925. ניתן לחרוט בעברית או באנגלית.

נ.ב: קיימת שרשרת דומה בקולקציית הגברים, אם את ובעלך תרצו להתאים את הלוקים שלכם. 


הכירי את שרשרת האותיות שלי

עבורי, שרשרת האותיות שלי מסלמת את האהבה האין-סופית בין אם לילדיה. האם, עונדת את ראשי התיבות של ילדיה תוך הנפת הסטייל שלה לאוויר בכל יום מחדש. ניתן להוסיף עד 5 תליונים/אותיות לכל שרשרת.  

השרשרת זמינה בציפוי זהב 18 קארט ובכסף 925. 


הכירי את צמיד השם ואבני החן

קודם כל עבור עצמך. הצמיד מהווה הצהרה נצחית של אלגנטיות וסטייל. את בוחרת מבין 8 אבני החן שלנו את הצבע האהוב עליך והוסיפי עד 10 אותיות לצמיד. הצמיד לוכד את הרגעים החשובים של החיים וממלא אותם בצבע ושמחה. 

הצמיד זמין בציפוי זהב 18 קארט וכסף 925. 


הכירי את שרשרת כוכבי האהבה

עבורי, שרשרת כוכבי האהבה היא יחידה ומיוחדת. שרשרת זו משלבת את מזלות ילדיך ומביאה יחד את האנרגיה האסטרולוגית של ימי ההולדת שלך ושל היקרים לך מכל. השרשרת משמשת זיכרון וחיבור לקשר העמוק והקוסמי שלכם, היא מחברת בין עומק המשמעויות.

השרשרת זמינה בציפוי זהב 18 קארט וכסף 925. 

 נ.ב: קיימת גם גרסה יקרה יותר, מזהב טהור ויהלומים.


תכשיטים עם פרסונליזציה והתאמה אישית ללקוח הם אמנות עבורי. כל פריט כזה, חוגג את חגיגת האהבה, האינטימיות והנצח. כל תכשיט במגל מהווה עדות לחיבורים הנצחיים שלכם עם אהוביכם. כך, אתם לא רק עונדים תכשיטים מהממים אלא גם נהנים ממשמעות עמוקה יותר. אנו גאים להיות חלק מחגיגת הנצח שלכם.